Godmorgon onsdag 09:49

God morgon !!

Alarmet ringde vid 08:45..klev upp och duscha...klädde på mig...smorde ansiktet ....föna håret o sen fixa jag frillan....
o käka frukost...ut och hämta in tvätten från torkvindan..fan vad kallt det blåser..eller ja jag gick ut i t-shirt haha..så det känndes kallt ialf....hundarna fick pinka på gårn..o ja nu sitter jag här..tänkte skriva att vilken bra dag det är för greys anatomy kommer...men fan heller..nejdå då ska det vara äckel hockey idag igen.....FAN...jag hatar hockey..värsta som finns..varför lägger dom inte hockey på sport kanalerna..nejdå då lägger dom det på 5:an...bara för att förstöra ....åhhhhh jag blir TOKIG !!
vittu vittu.......

kommer ta ett tag och smälta det här :) när man sett framimot det från förra veckan...gaaahhhhh !!!!!!!!!!!!

ska ialf ta 10:25 bussen hem till mams & paps...nu ska jag ta o ringa mamma...

Ha en bra dag ! hoppas ni får en bättre dag än jag......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0