godmorgon onsdag 08:42

God morgon !!! Idag är det onsdag och det innebär *trummvirrvel* greys anatomy  woohow :) haha....

hade alarmet på 07:45...men vaknade utav mig själv vid 07:30 för blåsan höll på att sprängas :) haha..så jag klev upp o pinka..sen duscha jag...klädde på mig...smörjde ansiktet osv...sen föna jag håret som vanligt...fixa till frillan...sen så vek jag in tvätten jag hade i tvättkorgen som jag hämta in igår kväll.....och så frukost så klart....o nu sitter jag här...
ska snart låta hundarna kissa på gårn...(dom hade gjort sitt vid 6 tiden) så dom behöver bara pinka....
solen skiner åhh underbart !! så får man hoppas på att det är någorlunda varmt ute åxo....igår var det ju svin kallt....usch!

ska ta 09:25 bussen tänkte jag....

Ah det var allt för just nu =)

Bloggar senare !!

HA EN BRA DAG !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0