Godmorgon måndag !


Godmorgon !

Hade alarmet på 08:45..men vaknade vid 08:00..men låg kvar till 08:20 sen klev jag upp för jag var så kissnödig :)
duschade o klädde på mig & fixa mig.....föna håret osv...sen dax för frukost...
prata med mamma nyss..vi ska till kolsva handel när jag kommer med bussen så står mami där å väntar med bilen så åker vi på en gång till kolsva....

usch igår la jag mig lite efter 23 tiden..men herregud vad jag hosta...det tog aldrig slut...precis när man hostat klart som en idiot så börja man hosta igen...så vette tusan när jag somna....men sent vart det.....

soligt o fint ute...ska ut en sväng med hundarna nu strax när jag skrivit klart här :)

Nä men ha en bra dag så hörs vi !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0