Goddag torsdag 11:53

God dag....

Vaknade först vid 09:00 typ...gick o kissa..och la mig igen..trodde inte att jag skulle somna om men det gjorde jag...så jag vaknade igen vid 10:30 :) då klev jag upp...käka frukost...ut med hundarna en sväng....sen in...duschade...klädde på mig o föna håret å fixa mig...yupps så ligger det till....prova ringa hem till mor & far nyss men utan resultat..även mammas mob..hmm? aja ska ta o ringa snart igen....
det regnar ute..eller nu duggar det...tidgare imorse så forsa regnet ner..BRA då försvinner snön....det finns knappt nå snö kvar heller..skööönt =)

få se när älskling behagar att kliva upp =) hundarna ligger brevid han och sover nu hehe....

Nä nu ska jag prova ringa min mor...

Uppdaterar lite senare igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0