Goddag måndag !

God dag !

Vi la oss vid tolv snåret igår...vaknade vid 10 men somna om och vaknade vid halv elva...då gick älskling åxo upp...klädde på mig o ut med hundarna..när dom gjort sitt så in..ge dom mat..käka frulle själv...starta diskmaskinen...sen duscha jag...på med kläderna å fixa mig...startade även tvättmaskinen...prata med mamma nyss....å ringde även tommy nyss men han var å handla...så han ska ringa upp mig.....

fint väder..eller det är varmt ute ..fast solen inte är framme helt...men det är skönt det med...

när tvättmaskin är klar så ska jag hänga ut det vid torkvindan...och sen far vi hem till mamma!!! Pappa hade redan åkt..
hö måste åxo hämtas snarast..

Nää men vi hörs !!!

Ha en trevlig dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0