Glad påsk !

Hej igen...nu har jag duschat,klätt på mig..föna håret och fixa håret och smörjt in ansiktet med lotion...
solen skiner fortfarande...bra ! innan vi ska hem till mamma och pappa så ska vi förbi affärn en sväng..för att köpa grädde o citron ..som pappa ringde o fråga om vi kunde köpa med :)

skrev just på msn med Tea..en tjej som är nästan lika långt gången som jag...så vi ska ha barn typ samtidigt..skiljer några dagar =) kul att ha nån som är nästan lika långt gången...så när vi fött våra bebisar så ska vi ta och ses med bebisarna så klart =)  få se om vi är på BB samtidigt =) vad kul det vore...hehe...


nej jag bloggar igen när vi är hemma igen o så =)

Glad påsk allesammans !!

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0