fredag 21:55


Emelie : okej okej :) tack för info:t igen :) ska kolla upp vad hon som jag har present kortet till säger om saken....Kram !


God kväll...sitter och käkar godis..fick ju mitt påskägg till slut hehe =) eller ja vårat påskägg.....
vi kikade klart på skräckfilmen för en stund sen...usch vad rädd jag var haha...eller blir ju rädd i omgångar,när det dyker upp läskiga saker helt plötsligt..ja det är ju meningen med en sån film..hehe..men gud vad bebisen höll på i magen när jag vart rädd..den kanske kännde att mamma vart rädd =) känndes som om hjärtat skulle stanna på mig vissa gånger...haha ja så läskigt var den...

har ont i ryggen som fan just nu :(  drygt.....trött är jag med....blir väl sängen om ett tag...imorn ska det vara soligt..härligt..då ska vi ta en långrunda med hundarna...nice nice...

Bloggar imorn när jag vaknat till liv !

Ha en bra kväll....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0