fredag 11:25

God dag ! tänkte skriva godmorgon först men klockan är ju dag =)

Vaknade lite efter 10 tiden..klev upp o ringde barnmorskan på en gång...och fråga om måndagen..ska ju dit på måndag..och jag trodde ju att jag ska vara där 10:30..och det var helt rätt =)
duschade sen..klädde på mig o fixa mig..föna håret osv....prata med mamma åxo...pappa skulle åka till stugan med hugo & wilma typ då när jag prata med henne..o jossan slutar ju 12.så mamma måste ju vara där så för vi hinner ju inte dit till tolv..då jag ska väcka älskling vid 12....ja sen när älskling duschat å ätit å grejat så ska han hämta bilen från tommy..(tommy jobbar) å så ska han lassa på sin cross..så åker vi hem till mams..väl där så av med crossen å så åker älskling tillbax med tommys bil...då ska mamma med...älskling skjusar mamma till stugan...ah sen så kommer han tillbax igen....

solen skiner som bara den...härligt !!!!

ne ska kika runt på nätet lite innan jag ska väcka älskling..som säkert kommer vara svårväckt...eftersom han är så trött...

Ha en bra dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0