bastat...

Oj vad besökarna växer :)  alltid lika kul....

nu har vi bastat..puhh vad varmt det vart i bastun =) bebisen var jätte livlig i bastun,,vart ju så mega varm o mitt hjärta fick jobba extra,så bebisen kanske inte gilla det..för den vart lugn när jag gick ut ur bastun..eller så gillade den att basta hehe =) halvfinne vettu :)

är tok varm fortfarande..puuhhh....hängde ut tvätten på balkongen nyss..skönt att svalka sig lite hihi ;)

vi ska se på film strax...eller älskling kommer säkert att somna som vanligt ....men det är en skräckis så jag ska klämma hans hand när jag blir rädd så han lär inte kunna somna hahaha...

Nä nu är jag hungrig igen....bebisen vill ha mat =)

Bloggar senare igen....

Pusspusss....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0