Barnmorskan snart....

God morgon måndag !

Alarmet ringde vid 08:45...trött som en apa klev jag upp ur sängen efter många om och men.....
duschade o klädde på mig...smorde ansiktet osv...sen föna jag håret som vanligt..o fixa frilan =)
sen var det dax för frukost...nu när jag är gravid så är jag jätte hungrig varje morgon :) speciellt mornarna för då har man vart utan mat så länge hahaha...

var precis ut med hundarna på gårn så dom fick pinka...varmt o skönt ute som bara den redan...men tidigare imorse när jag gick på toa så regna det..men nu är det SOL o varmt....

ska gå iväg vid 10:15...-har ju tid 10:30 hos bm.....

Men jag bloggar när jag är hemma igen o så......

Ha en bra dag så länge !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0