älskade pyret <3

God dag !

Vi vaknade kring 10 tiden....älskling klev upp då..men jag låg kvar o halvsov en stund...så han gick ut med hundarna o gav dom mat...då vaknade jag utav att blåsan var sprick färdig haha..bara och kliva upp...käka frulle...sen duscha jag...föna håret o greja som vanligt....herregud vilket underbart väder det är ute...typ vindstilla...o himlen är blå...nice....
vi ska gå till herrgårdsängen med kita & shira snart...

imorse var min mage stenhård..älskling sa det med att vad hård den var imorse hehe..den är ju annars "hård" åxo..men imorse var den extrem verkligen....brukar vara så varje morgon typ :) lilla älskade pyret <3

Ne ha en solig dag !!!!

Skriver senare igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0