älskade knodd !

God kväll....

Sitter och tittar på tv just nu...bebisen rör sig mycket i magen just nu =) känns så härligt :) känns så mysigt när den sparkar/buffrar i magen...

är såååå trött så det är galet.....imorn ska jag upp vid nio tiden..för vid halv elva har jag tid vid barnmorskan....
när jag vart hos bm så ska jag hem o sen ska jag ringa mamma :) hon ville höra vad jag gjort osv hos bm :)
har ju inga pengar på mob ..eller ju 0kr och 30 öre....haha...brukar annars ringa henne när jag är på väg hem men nu får hon gott vänta hehehe...
ska bli sååå skönt att sova i våran underbart skööna säng !!!!!! älskar den !!!!

ska lägga mig vid 23 tiden..ska se på ett program som slutar då..men få se om jag orkar..för jag är helt sluut nu....
ja vi får se hur det blir :)

Jag bloggar imorgon när jag vaknat å gjort mitt !!

Ha en bra kväll....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0