allt var bra med våran bebis !

Nu är jag hemma :)

hos barnmorskan så prata vi lite sen så mätte hon magen...o vi lyssna på bebisens hjärtljud =) det gjorde vi även förra gången...ballt o höra h*n hjärta slå =) så tog hon blodprover...som sist med...och allt var bra med bebisen o blodgrejset...
så det var skönt...men herregud vad varmt det är ute..det är mulet men ack så varmt..puhh..höll på o dö när jag gick dit o hem haha...mamma ringde mig precis när jag var klar hehe..hon kunde inte hålla sig haha..=)
ska till barnmorskan den 29 maj....en fredag..ville ta en fredag för då kan älskling följa med..fick tid kl 13...o på fredagar brukar älskling kliva upp vid 12 snåret..annars går han ju upp vid 14-15 tiden på veckorna....

just det när vi lyssna på bebisens hjärtljud så protestera den en gång..haha..la av en spark hehe...

nä jag bloggar senare igen....

ja just ja idag så skolas nova o theo in på dagis =) hihi...sötisarna =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0