22:03

God kväll .....

Kollade precis på greys..åh vad spännande det var..läängtar till nästa onsdag :)  man vill bara se mer o mer av det!! hehe!
ska väcka älskling snart...så han hinner göra sitt innan han far till jobbet....
Imorgon kommer mamma och hämtar mig vid 11:00...ska ta med hundarna...mamma ska upp till tommy å byta bil...sen så far vi hem till mamma...ska sova över där en natt...för pappa kommer ju vara borta typ 1,5 vecka o jobba..så mamma måste ju upp i tid varje morgon osv..så hon får ingen sovmorgon..så därför ska jag sova där o gå upp och fixa allt..så mami får sova ut..så är hon ju sjuk fortfarande..men är på bättrings vägen ialf...ja sen på fre på dan åker jag hem igen...
ja så ligger det till..ska även ta med kita & shira...eftersom älskling jobbar ständig natt å jag är ju inte hemma så då tar jag med dom hem till mamma...få se när jag ska upp imorn..mamma ska ju vara här vid 11 tiden...ja så jag hinner duscha å ut med hundarna å packa lite osv osv...

Bebisen är hur pigg som helst :) känner den mer eller mindre hela tiden..men mellan varven så slappar den med hehe..den måste ju vila eftersom den är så aktiv :) <3

Nää nu ska jag väcka min fina älskling !!!!!!

Bloggar imorgon !!!


Kommentarer
Postat av: Johanna

hihi ja precis =) sen är det ju roligare att vara höggravid under sommaren så man kan visa upp sin fina mage :D jag älskar gravidmagar, det är så fiiint :D

2009-04-16 @ 09:58:03
URL: http://johanick.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0