22:01

God kväll,,,,har precis tittat klart på desperate....lika bra som alltid...

kvällen har runnit iväg....på em/kvällen åkte vi upp till tommy å anna och barnen...för älskling och tommy skulle åka cross..och jag tänkte att jag skulle leka lite med barnen under tiden....så dom kom tillbax vid 19:30 tiden typ....leriga som tusan var dom när dom åkt i skogen med crossarna o lekt av sig haha :)
det var kul att leka med nova o theo.dom var så glada så..så det vart några timmar med dom....sen åkte vi hem..laga mat på en gång..vi var hungriga som bara den,,,,så vi laga mat och käka..sen börja ugly betty precis...

mamma ringde o fråga mig om ja o hon skulle till v-ås imorn en sväng...så vi ska dit...
ska ta 09:25 bussen.....ska upp vid 08 tiden....*gäääsp* haha.....
bebisen har vart jätte livlig idag :) men nu sover h*n efter alla bravader den gjort i magen idag hehe =)

ska lägga mig när babe far till jobbet..han far ju vid halv typ....

Bloggar imorn när jag vaknat....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0