19:26

God kväll !!! sorry för dålig uppdatering....men efter att tvättmaskinen var klar så hängde jag ut tvätten vid torkvindan...sen efter en stund så åkte vi hem till mamma....lånade tommys bil...o så släpet...väl hos mamma så lassa vi av grejer från släpet...mockade å packa hö...borsta pållarna ....gav hundarna varsitt hundben som dom fick tugga på ute =) eller ja vi dela på en stor...för vi hade bara en...så dom fick en varsinn knut...
ja sen in o käka lite....satt å snacka shit...ja o babe hämta jossan från färna..hon var hos en kompis där...
gav pållarna kraft å hö...sen åkte vi hemåt...upp till tommy å bytte bilen..nova å tommy var ute å lekte =) så vi snacka lite..å ja prata med novis :)
ja sen for vi hem...gav hundarna kvälls mat....tog alla tomma pantburkar å la i sopsäckar..det vart 4 stora svarta sopsäckar haha..så mycket burkar hade vi hemma =) vart över 200 kr...brabra =)
så handla vi lite...bananer osv :)

ihh vad bebisen är aktiv nu :)

väl hemma igen så börja jag o laga mat..vart makaroner och bacon..gött gött....

imorn kommer mamma o jossan hit och hämtar mig vid 10:00...in på gruvans å köpa hundmat..sen hem till mams !!

Nej nu ska jag kika på tv !! skriver senare igen !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0