15:45

Hej ! åh vad det är soligt och varmt ute... åkte ju med 09:25 bussen hem till mamma...mami stog o vänta på mej med bilen vid busshålls platsen..så åkte vi på en gång till köping..handla och så..sen hem till mor...käka lite sen satte vi oss ute...satt i t-shirt för det var såååå varmt...vi sitter ju mot husväggen å dit blåser det inte..så det var galet varmt..
älskling ringde vid 11:30 att han vaknat...så han duscha å käka frulle sen tog han med hundarna o kom hem till mamma...så satt vi alla där och sola =) satt där flera timmar !!!!! sen mocka jag...packa hö påsar...fixa kraften...fyllde på vatten tunnan ute i hagen...osv osv !! sen satt vi ännu mer....så jag är helt röd & varm om kinderna nu...=)
har balkongdörren öppen här i vardagsrummet...är ju så varmt och så kommer det in härlig vårluft.....

undra om jag orkar lägga ut alla mattor på vädring o dammsuga o skura...å tvätta...eller om jag gör det imorgon...få se..om jag vilar en stund så kanske jag orkar ta ett städ ryck sen...för nu är jag HELT slut.....

ja vi får se vad som händer!!!

/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0