vilken dag..

Ja vad dagen har varit lång..först jobba jag..slutade krign 13:30..hem och äta..sen åkte jag och älskling hem till mamma..
tog in hästarna ..dom ville inte ens in när det spöregna...tokisarna..aja fick in dom ialf..dom fick lite hö inne.o ryggarna fick torka lite..sen borsta jag och visitera dom osv osv..sen på med regntäcken och ut..eftersom dom lovat regn hela natten..så det säkra före det osäkra...vart inge rida idag eftersom det var sånt piss väder...hästarna tycker bara det är pest o rida i regn..sen kan man inte begära nått av dom i ridningen om regnet piskar i ansiktet,,,så dom fick vila idag !
Ska dit imorn och rida..kolla på vädret på nätet och det skulle inte regna...hoppas att det blir fint väder !
som sagt ska dit imorn..sen hem och däcka av i soffan =) blir att åka buss imorn..trökigt värre !!! usch hatar att åka buss..hahah =)

ikväll blir det idol klockan 20:00..(samma tid börjar ugly betty) trök skulle vilja se det med ju...
ja den klockan 21:00 är det ÄNTLIGEN DESPERATE !!!!!

Skriver sen

Kommentarer
Postat av: Anonym

2008-10-05 @ 17:58:29
Postat av: jossan

ftfan när får jag komma till er mia det är så jävla tråkit här :p

2008-10-05 @ 18:02:24
URL: http://www.josefin.kemell.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0