va fan ?

vet ni vad som hände nyss?

Jo dammsugaren står i datorrummet..hämta den och snegla automatiskt mot kristoffers dator skärm..aja sen så dammsög jag hela huset..sen när jag var klar så skulle jag lägga tillbax dammsugaren i datorrummet..så jag ställer den där..kikar snabbt mot skärmen igen..och då har det kommit upp en bild på anna och theodor när han var nyfödd och nova som står brevid..och jag har inte suttit vid hans dator..och man måste gå in i min mapp på hans dator och där ligger bilden..
och första gången jag snegla mot skärmen så var det ingen mapp eller bild öppen..

så nån som har en förklaring? eller är det sibel tro? vad ville hon med att visa en bild på barnen?

väldigt mysko det här..måste berätta för älskling när han kommer hem...han slutar om drygt 1,5tim..


Kommentarer
Postat av: Johanna

ojj, va läskigt =S men ändå lite häftigt, här hemma hos oss händer de oxå massor me konstiga saker som man inte kan förklara =) de lite kul..

2008-09-01 @ 13:58:55
URL: http://johanick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0