usch,.,.

hej igen...efter att jag bloggat sist så gick jag och la mig..kännde mej mer död än levande...fast jag gick upp vid 12 idag..
ah men så halvsomna jag..älskling vakna till liv vid 13:00 tiden..låg och myste ett tag...gick upp nyss...jag fryser,har ont i huvudet  och känner mig allmänt seg..tog en ipren..har på mig 2 tjocktröjor...var även ut med hundarna nyss..

just jag jag ska jobba på söndag....har glömt o nämnt det...skallen kör sitt eget race...igår så gjorde jag 100 saker fel...huvudet lever ett eget liv..och kroppen ett annat...dom funkar inte ihop just nu....

mina ögon vill igen hela tiden...jobbigt..känns som om klockan är 05:00 typ..så jävla trött är jag !!!!!

skriver senare !

Kommentarer
Postat av: ♥ MAMMA JESSICA [18 år och mamma till Emilia 4 år]

wow, tack så mycket :)

Har svårt att ta komplimanger men ska försöka ta åt mig!

2008-09-10 @ 14:19:52
URL: http://jyees89.blogg.se/
Postat av: JENNA

jag är hemskt ångerfull..

2008-09-10 @ 16:12:22
URL: http://gucciime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0