uppe med tuppen...

alarmet ringde vid 08:00..bara klä på sig och ut med hundarna..sen efter rastningen så in och ge dom mat..käka en macka själv ochså.o nu sitter jag här..har sovit skit dåligt i natt..usch !när älsklings alarm ringde vid 05:00 så satte jag mej upp och trodde det var dax att stiga upp..men sen fatta min tröga hjärna efter ett tag att nej du kan sova en stund till...

Har världens blåsa i käften..hm ska försöka förklara vart den är..ni vet högra tand-raden längst ner..och köttet som är där typ så över hela "köttet" så är den en lång spränfylld blåsa..inte så skönt nej..det spänner en aning där..
ska ta 09:25 bussen...och klockan är bara 08:38 just nu..och jag är så gott som klar..hum ?
få se när jag åker hem..måste hem och städa och greja innan alla kommer åxo...
ska ta med kameran nu..*hoppas jag kommer ihåg att fota* haha..
Nej jag uppdaterar sen när jag är hemma igen,,

ha en bra lördag !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0