tisdag ..

god dag alla glad :)

Vaknade vid 10:20 idag..klädde på mig och gick en riktig lång promenad med hundarna inna frukost och allt :)
vi gick i skog och mark..hur skönt som helt..vi var borta 50 minuter..kan lova er att jag var bra svettig när jag kom hem haha.
gav hundarna mat..gick sen och duscha..gud vad skönt det var att duscha haha =)
sen åt och frukost..och nu sitter jag här...hundarna sover så sött nu efter den intensiva promenaden ;)

underbart väder ute..mamma sa att det skulle vara sånt här skönt väder hela veckan ! Gud vad skönt...
Imorgon kommer Hovslagaren..så jag åker hem till mamma på morgonen nångång...

Nej jag återkommer senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0