tisdag eftermiddag/kväll..

Hallojsan !! har fått världens rethosta..eller typ torrt som fan i halsen :( jobbigt värre..typ klias i halsen och har sig...suuuck !hoppas det bara är så vill inte ha halsont ...
har bytit gardiner som en dåre nyss..vart väl ok..måste köpa mer gardiner till vårt fina vardagsrum :)
gav hundarna kvälls mat precis..nu är dom lugna igen..sötnötarna..ska ut och gå en promenad med dom strax...
Imorn ska jag hem till morsan & farsan tänkte jag...tar 10:25 bussen härifrån..är där nån timma..ska greja med hästarna och så !!! yepps mina planer hitills inför imorgon...få se om jag är lika sjuk imorgon...
det skulle behövas dammsugas..men orka när man är sjuk....aja få se hur det blir med den saken !

bilderna kommer under kvällen !!

Kommentarer
Postat av: johanna

okok =)

aa de va jätteskoj där =)

Puss <3

2008-09-16 @ 18:24:56
URL: http://johanick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0