städat klart !

Nu är jag klar med allt !

detta har jag gjort :

* dammsugit
* plockat
* startat diskmaskin
* startat tvättmaskin
* skaka mattor
* torkat alla bord
* byttit lakan & diverse i sängen ..
.
* hänga ut den rena tvätten
* tömma disk maskinen
* skura
* skaka mattorna lite till innan dom ska in
* rasta hundarna - älskling cyklar med dom just nu
* strykigt gardiner och hängt upp dom i sovrummet
* städat toan

Helt slut nu !! men nu luktar det såå frächt här inne..dörrarna står öppna så den friska luften kommer in !!
hur varmt som helst ute nu ju !
o nu kom älskling med hundarna..dom har vart på en cykel runda medans jag skurade hela huset..

nu sitter jag här och lyssnar på the voice på tv:n..

Sen ska vi till mams & paps ju !

Uppdaterar senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0