sorry !

Sorry har inte hunnit att blogga...Men nu är jag här igen..ska ta igen bloggandet under eftermiddagen :)
Mamma kom och mötte mig små hundarna gick hela vägen hem till mamma..sen greja jag lite..och sen gick jag ut till stallet mockade (dom stog ju inne ett tag igår när hovis kom ju) sen red jag..gick bara bra..men pola hade nog träningsvärk från igår när jag red henne..hon var sej inte lik..men vart lite bättre efter ett tag..så det vart en lagom lång skritt runda med henne..sen pyssla jag och greja med gormis :) gick bara bra !

tog 14:12 bussen hem..och nu sitter jag här...älskling är och hämtar bosses mat..muums :) fick bli en kebab med bröd för min del.och älskling tog en vikingkebab !

underbart väder ute....najs !!! lägger in foton senare !

Puss hej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0