sjuuuuk !

Åh jag är mer täppt i näsan..ont i bihålorna med !! helt tung i skallen !
Jobbade ju idag..gick bra trots att jag är sjuk..älskling var ju med och höll mig sällskap :) tack baby <3
efter jobbet for vi hem till mamma..åt mat där o snacka..sen greja jag med hästarna !
ja sen for vi hem när jag var klar med hästarna !
nu sitter jag här....trött,ont i bihålorna,stopp i näsan typ...ja gud vad underbart....

Dom ringde från älsklings jobb och fråga om han kunde jobba natt idag...happs så han börjar klockan 21:00 och slutar 06:00 imorgon bitti...

kom i håg kalla fakta klockan 19:20

laddar upp bilderna snart ! lovar !

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jävla skit, ja missa kalla fakta ^^ haha..

Ja läste aldrig din blogg igår =S va på kolmårdens tropicarium hela dan, men vi va hemma vid 19.00 =S.. jaja skitsamma :P

2008-09-15 @ 11:29:02
URL: http://johanick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0