sjuk ?

jag vet inte om jag håller på att bli sjuk..eller vad som händet med min kropp..är så fruktansvärt trött..ingen vanlig trötthet utan extrem trötthet..ont i skallen...frös nyss..tog en ipren nu är jag typ svettig..ja allmänt orolig och öm i kroppen...det är nog ett tecken på att man är sjuk kanske..hmm det visar sig...har legat och vilat /halvsovit sen jag kom hem från jobbet...när jag jobba och hade rast så fundera jag starkt på att lägga mig på golvet och sova en stund.var så in i helvetes trött..orkade inte ens öppna champinjon burken med en öppnare..helt sluuuuut....
vi gjorde varm-mackor för en stund sen..hade på skinka,ost,champinjoner,räkor,tomat och ost...mums...

Älskling rasta hundarna nyss och lämna bara in shira..han ska cykla en låång promenad med kita så hon blir trött nångång..för när han har bägge hundarna så shira vill små jobba och orkar knappt nå...gamla tanten :) men kita är ju hur pigg som helst..så ja därför så är kristoffer & kita iväg själva...

just nu sitter shira bira vid mina fötter...sötisen <3.....

orkar inte skriva mer...återkommer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0