så...

nu är man hemma igen..eller har vart det ett bra tag...på dan for vi hem till mamma & pappa...Pappa hade dock åkt iväg till norge (jobbar där)....Nova vart såååå glad när vi kom...sötnöten..satt och snacka och busa med nova osv..
sen ut och tog in pola i stallet...borsta henne..och självklart så var nova med :) hon borta åxo..sen gick vi ut och gick en sväng..nova gick med pola :) eller jag höll så klart i men hon med..hon såg så stolt ut sötisen :)
sen lonskera jag amapola en stund..ställde henne igången och mocka så länge i boxarna..sen tog jag in dom en stund..
busa med hundarna...och innan vi for så släppte jag ut pållarna igen..så dom fick sova lite och bara vara :) det tycktes uppskattas av dom faktiskt..

sen tog vi med nova och for till skinnsbeg..lämna av nova hemma hos tommy & anna..
och sen for vi hem...jag rasta våra tokhundar :) sen laga vi mat...vart potatis och fläskfile..i en gräddig och god sås...
fifan vad gott det är :) mums !!!

happs jobba imorn då..och på tisdag...

ikväll klockan 19:20 kommer kalla fakta handlar om arboga mordet :( !!! det ska vi se på !!!

Nej men ha en bra kväll !!!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

åhh, jag missade kalla fakta :S jobbigt då.. =)

2008-09-08 @ 07:40:05
URL: http://johanick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0