så där ja...

nu luktar det ajax i hela huset :)
Har dammsugit över allt..och skurat över allt..plockat,bäddat sängen och fixat lite är och där..städat toan lite...badrumms mattan hänger ute just nu eftersom jag skura i badrummet med...
Älskling ringde mej precis en snabbis åxo !
sovrumms fönstrerna står vidöppna...så det vädras lite..och datarumms fönster med...tak fläkten snurrar här i vardagsrummet så golven torkar lite snabbare....

Mamma ni ska komma vid 17:00... inte tidigare vi öppnar inte dörren om ni kommer tidigare haha ! va hos mormor & morfar så länge i sånt fall...okej ! nu var det sagt....

tänkte gå ut och gå med hundarna en lång runda..sen efter det blir det duschen....idag orkar jag inte vara uppklädd..det är väl okej när man har världens mensvärk ? haha..ska ha mina nya "mjukisbyxor" inga slappisar heller om ni tror det..utan mer ja vanliga mjukisbyxor..nu tror väl mamma att det är såna man får häng i hahah..men såna är det inte !!

det är ju min dag idag..så jag får ha vad jag vill..om jag vill vara naken så är jag det liksom ! men det ska jag inte vara så ni kan vara lugna ! hahaha!

ska försöka och komma ihåg att fota..sa det sist när kristoffer fyllde år..och tror ni inte att jag glömmde det..jo så klart..men gah ska lägga kameran på köks bordet så jag kommer ihåg..men jag kommer säkert glömma bort det för de !

tror jag har blivit smygpensionär hahahha...eller lite smått dement...hahahahahaha !!!!!

nä nu ska jag ut med dogsen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0