så där ja..

nu är jag mätt och belåten..älskling var och handla..köpte potatis,fisk och fisksås..fy satan vad gott det var...kommer inte ihåg vad det var för fisk men sån där som är panerad (heter det så?)....aja det var hur gott som helst...
jag skalade alla potatisar vart typ arme mycket hahah.men då har vi tills imorn...
älskling är inte nån höjdare på att skala potatis tar sån tid hahah..han har inte rätt tekink :) sötnöten ! så jag sköter potatis skalning :) är man bonde så är man hahaha..nerå..men måste tilllägga att älskling är så bra på matlagning...själv hatar jag att laga mat..men mat måste man ju äta så jag tvingar mig själv att laga mat haha..

tog en ipren för nån timme sen..nu svettas jag som en gris...fifan...usch..känns som om svettet rinner..helt sjuk vad jag svettas..så jag har feber :/ hmm...

imorn kommer tommy vid 11:00 o hämta upp mig så åker jag med han hem till mamma..ska vara där nån timme..få se om jag orkar motionera hästarna..få se helt enkelt hur jag mår...men gosa kan man ju alltid göra fast man är sjuk !!!

så nu är det sjukstuga här..(stuga & stuga..men man brukar väl säga så hahaha?)

vi ska väl tvinga oss på en promenad med hundarna.dom måste ju få röra på sig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0