så..

hej nu är jah tillbax igen...tommy kom lite före 11 imorse..nova var med :) åkte hem till mamma....sen for vi efter en liten stund till köping..lämna av susanna vid tågstationen..vi vänta där tills tåget kom..sen handla vi...köpte några energy :) mums..det var lääänge sen jag drack dom...ah sen for vi hem..jag lonskera amapola...gorm sprand runt för sig själv hahah sötisen :) så han lonskera sig själv :P
jaja sen åkte jag med tommy och nova..dom skjusa hem mig..älskling ringde vid 14:45 och sa att han vaknat :) skönt att han sov så länge..nu är han någorlunda pigg ialf :)

underbart väder ute..vi ska ut och motionera hundarna snart...

jag skriver senare...

Puss pusss...

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej vill du vinna gratis presentkort på hm , jc eller Ginatricot ? då tycker jag du ska bli medlem på denna sidan ,tryck bara på länken och bli medlem.

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=11953

puss

2008-09-11 @ 19:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0