ridit..

hej sorry jag hann inte blogga imorse..vi gick upp vid 08:00 tiden..duschade och rasta hundarna,gav dom mat..och åt själva..sen vid 09:00 drog vi med hundarna hem till mamma..satt en stund och prata bara..och Karro kom lite efter 10:00..vi tog in hästarna borsta och greja..sen red vi ut i det sköna vädret..dock ingen sol.men ska vara glad att det inte regna ialf !
red över en timme..en lagom härlig runda..underbart med sällskap =) satt och prata om allt och ingenting typ =) trevlans !
sen bortsa och mys sen ut i hagen med dom..sen åkte karro..jag gav dom hö..och in och äta lite mat som mamma gjort...ja och sen åkte vi hem..älskling busa av alla hundarna medans jag och karro var ute och red =)

jag och karro kom fram till att hon ska komma lite oftare så bla jag får sällskap och så...kul !!!!en trevlig prick det där ;)

Nu ska jag duscha...

tog 3 kort på karro idag..skulle ha tagit kort med hennes kamern för hon ville att jag skulle ta..men batteriet var slut..så jag ska ta och skicka korten till henne sen under dagen !tur att jag hade med min kamera =)

Pusss

Kommentarer
Postat av: amanda

Tack, gillar den mycket mycket.

Det händer rätt mycket nästa vecka :P

så beror på vad du undrar? ;P

Saknar våra ridturer dom var guldvärda <3

2008-09-28 @ 10:33:15
URL: http://mjwalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0