onsdag kväll..

o hej och hå nu är jag tillbax igen !
halvligger i soffan med laptopen i knät..the voice spelas ut högtalarna =) ...( the voce på tv:n)
hundarna ligger här och sussar..shira ligger i den mjua korgen här i vardagsrummet och kita ligger i fotöljen =)
fryser som en mört..hostar så tarmarna kommer upp,,,,,i näsan är det stopp,huvudet dunkar konstant !!! suuuck !
man har ingen ork och lust att göra nåntintg..var ute på en 40 minuters promenad med hundarna för ett tag sen..orkade inge mer..hade typ svårt att andas ....drygt drygt...
mamma & pappa var hit en sväng..mamma lämna gardiner till mig...alltid lika trevligt =)
Åh vad jag saknar min älskling !! han slutar om 4,5 timmar....jobbigt värre....men den som väntar på nått väntar aldrig för länge sägs det ju :)

Mamma & pappa och josefin är och hämtar hö just nu..åh man kan inte ha en bättre familj !!! <3
ställer upp när man är urladdad (sjuk med andra ord)....
om 30 minuter börjar Idol ! det ska jag se på !
och sen Efterlyst klockan 21:00...

få se hur länge jag är uppe idag..har ju gått upp rätt tidigt så...ah det visar sig !!

MÅSTE ringa ut hovis denna vecka...

uppdaterar senare !

Och förlåt om jag inte lagt upp bilder än..men jag orkar knappt gå till toan..är helt slut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0