nu är det bestämmt!

Japps imorn kommer bara bara dom närmsta..räcker gott och väl så..orkar inte med mer stå hej...
tänkte att om dom kommer imorn så är det "gjort" ....är faktiskt inte alls sugen..men men presenter får man trots allt :)
ska ringa mormor lite senare och säga när dom är välkommna..och min gudfar ska jag ringa sen när han är hemma (han jobbar ju nu)
duschade precis..och har plockat och lämnat ut sopor..sen ska det dammsugas och skuras...
konstigt väder ute..imorse regna det..men nu blåser det som fan...och regnet hänger i luften..jag som vill ha en fin höst ju !
man kan ju alltid hoppas...
älskling kommer hem lite senare idag..dom hade nå mojs efter jobbet..typ möte av nå slag..och på fredag ska han jobba till 18:30..hmm jobbigt värre på en fredag...men men...på lördag får jag träffa min underbara amanda :)

Nää jag lägger upp bilderna senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0