min mamma !!

GRATTIS MAMMA PÅ DIN FÖDELSEDAG IDAG !!!! älskar dig <3

Ja idag är det mammas födelsedag...gick upp vid 07:15..klädde på mig sen ut med hundarna..in och ge dom mat..och äta frukost själv..nu sitter jag här..nästan klar med allt..ska gå till bussen om drygt 25 minuter..
solen skiner redan..underbart med fint väder !!
Ja så dagens planer då..åka hem till mams & paps.vara med på lillesyrrans djurens dag..sen greja med mina pållar...fira mamma och äta smörgåstårta =) (som min far har gjort)
ja sen kommer älskling och hämtar mig så far vi hem..han ska ju jobba idag14:30 till 23:00 tror jag det var...

Ska lägga ner kameran på en gång..och hoppas på att jag kommer fota nått haha..

Uppdaterar senare...

Ha en underbar dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0