min dag...

ja idag är det min dag...idag ska jag passas upp :)hehe..
älskling kom hem från jobbet för drygt 1 tim sen...
har ju redan fått mina presenter av han :) fick ju de för dryga vecka sen...men han skulle betala ett träns åt mig med :) ett dyrt sådant...han är ju bara för go !!!!
Kristoffers pappa kommer förbi efter 17 och lämnar en present till mig..för resten av familjen är väl mer eller mindre sjuka så..så då kommer han förbi o lämnar den...

måla precis på lite mer nagelack på mina naglar...nu vet ni det med =)

nej jag skriver senare igen...

Puss pusss

Kommentarer
Postat av: Johanna

åhh kul o ha mensvärk på sin födelsedag, just när de är mycke o ordna o de ska komma folk =S men hoppas dan blev bra ändå =) va har du fått för kul då??

Puss

2008-09-04 @ 20:21:29
URL: http://johanick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0