mätt..

Nu är jag mätt och belåten..värme en pizza i ugnen..var helt okej :)
oj klocka är redan halv 2...tommy slutar halv 3 då ska jag ringa till han och vi ska komma överrens när vi åker osv....
blir väl kring halv 4...
tänkte ta en lång promenad med hundarna..men så kolla jag ut..vad ser jag då? jo det spöregnar..har ingen regnjacka heller..så jag väntar lite till och hoppas på att det ger sig...

på söndag ska ju kristoffer jobba natt & resten av veckan..men så kommer han ju hem 06:00 på måndag morgon,å då ska jag kliva upp..hehe..lite små kul faktiskt :) för ska ju jobba måndag och tisdag :)

hundarna kommer inte fatta nånting ju :) haha..en som kommer och den andra åker....

Nej nu ska jag gå och kissa faktiskt...:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0