måndag kväll..

sitter och kollar på mannen som talar med hundar på tv4+ innan det så kolla jag på outsiders...det handla om olika mammor som hade typ 10 barn och så :) herregud vad jobbigt haha ! skulle aldrig orka..det är nog med 2 hundar just nu haha..nerå dom är så snälla så..
imorn ska jag upp 07:30..vid 08:15 ska jag och kita gå till IP..först tänkte jag ta med båda två hundarna.men tänkte att det är bra för kita och vara i från sin mamma nångång..dom lever i hop 24 timmar och dygnet varje dag :) o shira kommer bara sitte och gnälla och tycka att det är trist...kita kommer älska och se så många barn som härjar runt !!

mamma & pappa kommer nog åxo och ser..om dom inte ska iväg..men dom trodde att dom skulle komma ! vore kul om dom åxo kunde komma..

nää få se när det blir sängen..säkert kring 23:00 skulle jag tippa på...

nä jag uppdaterar imorn nångång...

Pusspuss

Gooood natt sibel <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0