lördag kväll :)

Nu är jag här igen :) jag & kristoffer har precis bastat och duschat...varmt var det i bastun kan jag lova er =)
the voice är igång på tv:n ....mitt hår ska torka lite sen ska vi lägga oss...är helt sluuut i kropp och hjärna..
vi ska nog upp vid 10:00 imorgon...skönt och slippa gå upp tidigt :) me like =)

jag uppdaterar imorgon igen...och bilder dyker upp imorgon nångång efter jag jobbat...

god natt på er alla !!!


Och sibel vila i frid ! du är så saknad och älskad av mig..tänker på dig varje dag min underbara lillesyster <3 du kommer alltid att finnas i mit hjärta stumpan min <3 tack för den tiden vi fick leva med dej ! det är inte meningen att du inte ens fick fylla 4 år ! usch gumman :( det är dom jävlarnas fel !!! hatar dom så jävla mycket ! önskar att dom ruttnar i helvetet !!!!!!!!!!

ÄLSKAR DIG SYSTER <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0