kväll..

ja nu är det redan kväll..vi som gick upp "nyss"....jag gick upp 12 och älskling gick upp vid 13 tiden..eller vakna då rättare sagt..vi gick en promenad med hundarna nyss..gick till herrgårdsängen..släppte dom där..vi hade med en tennisboll till kita..åh herregud vad hon sprang..shira gick och lunka mest :) kita blir ju aldrig trött..haha knas kita <3

igår såg vi på en film..handla om nå motorcykel gäng ...lika mest en porrfilm för tusan...tuttar och rumpor hit och dit..hmm..

snart ska vi se på en film..den kommer ut idag..varg heter den..få se om den är bra !namnet låter ju inte så jätte lockande :) men läs om den :) hehe...

ne jag återkommer..

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: JENNA

hahah, jaa om jag det visste.. :/

2008-09-10 @ 18:38:56
URL: http://gucciime.blogg.se/
Postat av: jessica

hej, grattis i efterskott.

jag kom på det idag...:)

2008-09-10 @ 19:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0