jobb !

Hej...vaknade vid 09:30 utav att min blåsa höll på att sprängas :) så duscha jag och smörjde min feja med mina nya produkter ( 4st) som jag ska ha på morgon och kväll...och 1 fondation beställde jag med..så 5 produkter har ja..verkar vara hur bra som helst !!!! man ser ju inte resultat direkt..utan det kommer väl..kulkul...:)

Dom ringde från ena jobbet nyss och sa att en skulle sjukskriva sig från och med måndag fram till den 8:e oktober..men trodde hon skulle bli borta längre :) det är ju kanon för mig ialf..hehe..så på måndag ska jag jobba..money money =)

älskling slutar om drygt 3 tim..alltså vid 14:30..sen är det helg äntligen :)
imorn ska jag rida med karro...ska bli så kul !!!

Nää skriver sen..ska ringa lite samtal nu !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0