jaha...

Älskling ringde nyss från jobbet..och sa att han ska jobba natt nästa vecka..det är ju super :) då har man ju hela dan med han...perfa !
Och han börjar redan på söndag klockan 21:00 till 06:00...annars kör dom från 24:00...

Duschade precis..skönt med varmvatten på den onda magen..måste ta en ipren åxo..usch vad jag hatar mensvärk !
längtar tills man blir pensionär :) haha..då slipper man den här skiten !
okej jag är 19 år så det är några få år kvar HAHAHAHA :D

hundarna ligger o sover så sött just nu..ska ut med dom på en långis snart..ska tömma diskmaskinen först tänkte jag..sen ska håret torka lite...

kommer bara skit post idag...älskling fick sin bilsport tidning.och så kom de nå skit lapp...hatar när det är tråkig post :) !

nej nu börjar jag bli hungrig ju...och VAD ska man äta ?..hmm..finns nog en pizza i frysen jag får slänga in i ugnen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0