jaha....

känns som om bloggen är mitt liv typ...seriöst jag är beroende av bloggen..direkt när jag vaknar tänker jag att åh nu ska jag blogga lite..vad ska jag skriva om idag osv osv..sen måste jag blogga flera flera gånger per dag...typ tvångstanke haha !
men det är kul att blogga..eller jag skriver om mej och min vardag osv..kul och blicka tillbaka ibland och läsa vad jag gjort !
ja som jag vill ha sagt - bloggen är en del av mitt liv nu !

Jag sitter här med bärbara i knät i soffan,älskling ligger brevid här i soffan..vi kollar på Vem kan slå filip och Fredrik på kanal 5....eller mjo jag halvtittar :)
imorn ska vi umgås med min kära storebror och hans kids ! trevligt värre....hundarna ska så klart med....
undra om jag ska ställa mob på alarm imorn...så jag inte sover bort hela dagen..eller ähh jag vet inte hur jag ska göra..haha..

få se när det blir sängen för min del...är inte ett dugg trött..eller jo lite men det är jag alltid haha !

Pusspuss

slänger in 2 bilder på min storebror och hans kids :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0