hostar som fan!

Hej nu är jag här igen...åkte vid 09:00 med mamma.först till macken..köpte halstabletter...sen for vi hem till mams & paps..
bara var där..greja med pållarna som vanligt så klart !!! och vid 13:30 for jag,mamma och pappa till skinnsberg..upp till tommy först..för dom skulle lämna nå där..sen till mormor & morfar mamma skulle in där en stund..så pappa skjusa hem mig och sen handla han lite..så jag var hemma kring 14:00 tiden..hann pussa älskling sen åkte han till jobbet..
tog ett varmt bad för ett tag sen..hur skönt som helst !!
sitter och glor på tv just nu...hostar och hostar..känns som om tarmarna är och hälsar på i halsen..(alltså så kraftigt hostar jag ) usch drygt ! men ska gå en lång runda senare mot kvällen med hundarna..trotsar att jag är sjuk :D
idag ska jag se på idol klockan 20:00 och efterlyst klockan 21:00...

ska höra om pappa kan köpa hästskorna...så jag bara ringer ut hovis..eftersom där vi köper skor är så nära mamma & pappa !!!!

Tjao !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0