höst väder....

Sitter och lyssnar på thevoice på tv:n...Tommy (storebror) kom hit för en lite stund sen med cykeln..och så cykla kristoffer & tommy iväg till jobbet...dom cykla eftersom dom ska basta efter jobbet och då blir det självklart några öl haha !!
dom slutar vid 23 ikväll..så älskling är väl hemma kring 00:00..eller senare !
usch det vart ju inte alls fint väder..var ju soligt och underart på morgonen..men sen har det regna och nu är det grått och mulet...suck...
Grattis mamma igen på din födelsedag =)

dom ringde från ena jobbet idag och fråga om jag kunde jobba några dagar i oktober och själv klart kan jag det !..ska jobba den 8:e oktober..och 20,21,22,23,24 oktober med...money money =)

får även lön den 30:e från andra jobbet :) alltid lika kul med pengar hahaha..

ska se på Sex and the city filmen snart :) den som gått på bio nu den senaste tiden...hoppas den är bra..har läst att andra som sett den tycker den är BRA !!!

Nää jag uppdaterar senare !


Kommentarer
Postat av: F R I D A - Philips mamma

Hejsan..

Ja, visst kan jag göra det. Adda mig på msn, [email protected] , så fixar vi detta ;)

2008-09-19 @ 16:23:39
URL: http://fridadrotz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0