hemma igen...

nu är jag hemma igen..tommy kom förbi vid 15:30 och hämta upp mig..snabbt in på affärn och handla lite..
sen åkte vi till bysala..jag & nova satte oss på läktaren..kolla när Åsa hade lektion med sin rätt så nya pålle..kul och se..nova sa hela tiden: nova rida..mias häst..nej sa jag mias häst är hos mummo... :) sötnöten då !!!
satt där över 1 timme...sen ringde mamma & sa att hon & tommy var utanför..så vi drog..mamma tog med sig nova..och jag åkte med tommy & theo in till skbg...

Älskling slutar 18:30 vilket är om drygt 30 min...Åhh äntligen :D Han ska även jobba imorn med ringde han och sa ! ingen helg för han inte :( men men !!!!! sånt är livet !  man kan inte får allt serverat på silver fat heller :)

Nej nu ska jag gå o äta nå..är hungrig...blir väl mackor eller nå..har knappt nå hemma..

Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0