hemma igen..

Hej nu är jag tillbax igen =) stämpa ut lite efter 13 idag...hem och rasta hundarna och nyss duscha jag..nu sitter jag här..är svin hungrig...vi ska äta tacos när älskling kommer hem..eller det ska handlas först..gahh..han slutar om 1 timme..kommer hungra i hjäl mig ju...
är trött som fan...vi la oss vid 20:30 igår..men jag somnade vid typ 23 tiden..kan inte somna på en gång..det går bara inte..ligger och vrider och vänder på mig konstant..sen när man typ halvsover känner man att man är mega kiss nödig..happs bara upp och kissa..typ så brukar mina kvällar se ut..haha...

idag ska vi se på färjan som har premiär idag på kanal 5 klockan 20:00...

Skriver sen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0