hemma igen..

hej nu är jag hemma igen...vi åkte hem till mamma kring 10 tiden..satt ett tag och bara snacka..sen gick jag ut till stallet..greja med hästarna..red och så...gick kanon...men pola har nå "skavsår" vid sadelgjords området..så nu blir det att rida utan sadel..ska dit på tisdag...imorn får dom vila...
solen skiner och himlen är blå..hur skönt som helst ju..blåser ganska mycket..men det gör inte så mycket för min del...
och inget bra kommer det på tv heller..suck..men på tisdag börjar desperate :) även greys börjar snart..woohow !
mina naglar är av allihop...nu är dom korta som fan..inte så snyggt nej ! men men..när man håller på med djur dagligen och städar och grejar så inte konstigt att dom går av en efter en....
har hosta forfrande..den vill inte ge sig..men är mkt bättre nu än då när jag var riktigt sjuk..

Ne jag skriver sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0