hemma igen !

Hej nu är vi hemma igen..älskling slutade ju jobbet vid 14:30..han duscha och så..sen for vi till västerås..vi hade först tänkt att åka till willys i köping o handla..men kom på att vi skulle behöva lämna in Soda streamen..så vi for till v-ås..käka på Max..sen till hundman..köpte 2 ben till hundarna som är bra för tänderna..sen en boll "slunga" ..kan ta kort på den imorgon..så ni får se den :) så ni fattar vad jag menar !!
Sen for vi till biltema..köpte 2 gravljus därifrån..sen Media markt..lämna in soda streamen..vi fick lämna i den och fick en ny ! super bra.. köpte även cola smak och "energy".... =)
och sen handla vi på Ica maxi på erikslund :)
hm sen var vi till graven på vägen hem...tände 2 ljus hos våran prinsessa !!!!!!! <3 känns alltid lika tungt att vara där..sååå nära men ändå så långt bort :( är alltid på gränsen på att börja grina när vi är där :( men måste bita mig i läppen för att hålla tillbax tårarna :( min älskade fina sibel <3 men känns endå "skönt" att ha vart där..men ändå skit jobbigt :(

kom hem vid 19:30 tiden..hundarna var super glada när vi kom hem..
jag packa upp alla påsar med massa mat varor vi köpte från Ica maxi..o kristoffer kissa hundarna på gårn..fick mat och sen hundbenen som dom åt på 3 röda typ..suuck ! finns inte nått jävla ben som du tuggar länge på !men men =) får väl skaffa en yngwe hund hahahha (mamma fattar vad jag menar med det) det är hennes lilla golvmopp (shih-tzu) som knappt öppnar käften ...så kräsen så...hahaha..ne ingen sån hund för mig ! aldrig :)
rengjorde och hade på alla produkter nyss i fejan...morgon och kväll ska jag använda dom !

imorn ska vi upp vid 08:00...(på en lördag hmm) vid 09:00 far vi hem till mamma ,,hundarna ska med..
Karro kommer vid 10:00...så då ska vi rida en lång sväng..roligt värre...var ju så länge sen sist vi red tillsammans ! alltid lika underbart med sällskap...

ska försöka att komma ihåg att fota imorn :)


Skriver ev senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0