helt slut,,

oj vilken dag..gick upp vid 06:00...och kristoffer kom hem från jobbet vid 06:06 tiden...jag rasta hundarna...sen mat till dom...åt frukost själv..satt och prata med kristoffer medans jag käka frulle :)
sen bytte jag kläder..(hade mjuks kläder på mig innan) kristoffer gick och la sig..somna på 2 röda sekunder :) eller jag la mej brevid han och myste en stund me han..sen börja jag och fixa mej då somna han med en gång..hundarna låg i sängen med han o sov...07:15 kom anita och hämta mig...sara var med ochså...och en till tjej..
happs sen har det bara rulla på...vart mycket att göra på jobbet idag...puuhh helt slut nu..
sen sluta jag efter 13 tiden..mamma kom och hämta mig..jag satt inne en stund...sen gick jag ut till hagen och bortsa pållarna...dom var så himla gosiga idag...pyssla med mej hela tiden :) mina sötnötar <3 lonskera och så !!! mina bebisar !!
sen in och snacka shit med mamma...efter ett tag kom älskling och hämta mig...så for vi hem..handla först...så vi åt hamburgare med bröd me massa gott i :)
nu sitter jag här...är så slut...trött & seg.....är ju inte van att kliva upp vid 06:00 direkt..men imorn ska jag upp vid 06:45...börjar jobba klockan 08:00.....blir en lång dag imorn.....eller ja lång och lång..men till ialf 14 tiden skulle jag kunna tro...

idag kommer det väl inge bra på tv heller...hmm...

Nej jag återkommer senare !!!! Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0